شرکت بازرگانی پارس شید

با بيش از 450 نماينده مركز خدمات پس از فروش در بيش از 252 شهر و 31 استان، ارائه‌دهنده خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات پارس‌خزر و سايا مي‌باشد. تمامي محصولات پارس‌خزر و سايا داراي 2 ماه وارانتي (تعويض محصول به شرط نقص فني) و 25 ماه گارانتي (تعمير محصول) و 10 سال پشتيباني قطعات مي‌باشند. 
كليه محصولات و قطعاتي كه خرابي آنها ناشي از توليد باشد، در چارچوب زمان‌هاي فوق‌الذكر، تعمير و تعويض مي شود
. 
مشتريان محترم مي‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از طريق شماره تلفن‌هاي پيامگير و يا تلفن‌ گوياي شركت، اطلاعات مورد نياز خود را كسب و يا پيشنهادات، انتقادات و مشكلات خود را به اطلاع مسئولين شركت برسانند
: 
شماره تلفن پيامگير: 14- 44903313-021
 
شماره تلفن گويا (مرکز تماس): 4706-021


تعویض محصولات

 كليه محصولات پارس‌خزر و سايا، در صورت خرابي ناشي از توليد و تا دو ماه پس از تاريخ خريد، قابل تعويض در سه مركز زير مي‌باشند.

واحد CRM مستقر در تهران

نمايندگيهاي فروش محصول

فروشگاههای زنجیره ای

در اين فروشگاهها تعويض محصول فقط 7 تا 10 روز پس از تاريخ انجام مي شود.


تعمیر محصولات

تعميركليه محصولات پارس‌خزر و سايا (در صورت خرابي ناشي از توليد و محرز شدن استفاده صحيح مشتري از محصول) در سراسر كشور، از2 ماه تا 25 ماه پس از تاريخ خريد محصول، در مراكز خدمات پس از فروش، به‌ صورت رايگان، انجام مي شود

شايان ذكر است از 26 ماه تا 10 سال، تعمير و تهيه قطعات يدكي، با مراجعه به مراكز خدمات پس از فروش در سراسر كشور،‌ با صرف هزينه اجرا مي‌شود.